Pottdebut...

Nu när vår lilla tjej har börjat äta så bra på dagarna verkar det som att hennes "blöjrutiner" ändras något...
Man har innan kunnat ställa klockan efter henne, att vid halv 8 på morgonen görs DET och vid 4 tiden på eftermiddagen...
Idag har hon inte gjort DET en enda gång... Men när hon åt sin kvällsgröt satt hon och blev alldeles röd i hela ansiktet...
Vi trodde då att hon var ganska hård i magen, och tänkte att det kanske är lättare om man sitter på pottan, inget som tar emot liksom...

Hon satt där, det gjorde hon, men det blev inte mycket till resultat av det... men nu har hon suttit där i alla fall...
Om ni tycker att hon ser aningens trött ut, kan jag bara bekräfta att så är fallet.. hon ÄR toktrött!!

Nu sover lillan i sin säng.. ikväll somnade hon på 5 minuter själv i sängen.. skönt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla lilla Alvis - du är så söt så jag vet inte vad! Och duktig är du också! Längtar så efter dig - ska kramas som bara den i helgen!!!

Hälsa mamma och pappa

2009-02-11 @ 20:25:51
Postat av: farmor

Vilka fina bilder Alva. Du är ju jättesöt! Jag längtar tills vi ska ses,nu är det inte så lång tid kvar.

Puss och kram önskar farmor!!!!!

2009-02-11 @ 20:30:45
Postat av: il d

hej honey! du har definitivt kopplat mina signaler angående jobbet... jag trivs faktiskt inte alls. men man måste jobba och i den här staden är det tufft att få tag på något överhuvudtaget.kanske är jag oförskämd som klagar?! kanske, kanske har jag något annat på gång. hoppas kan man ju alltid! (jag sitter i dagsläget som försäljare till hemsidor. blä... va kul att eran goa tjej är på g igen:) hon är så enormt söt! kramar till er

2009-02-12 @ 09:42:01
URL: http://ildufvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0