Paket på posten

Idag fick vi en avi i brevlådan, det var ett paket till Alva som skulle hämtas ut på ICA alldeles här intill...
Vi kunde inte gissa vad det skulle vara, då vi inte har beställt nåt till henne i hennes namn.. Vi väntar endast paket från go'boken och adlibris... så det var med spänning jag stod och skalade potatis medans Erik tig med sig lillan till ICA för att hämta ut paketet.

När de kom hem öppnade jag och lillan paketet tillsammans och i det var det två pyamaser, en ballong jeanskjol och ett supergulligt kort till lillan, från mormor. Tack mormor, vad glad jag blev!!
Jag provade kjolen nu, den var verkligen på tok för stor, men kanske att jag kan ha den igen när jag har blivit tjockis igen.. =)


              


Jag har börjat jobba på det igen.. nu får jag i alla fall behålla vätskeersättningen.. så jag bärjar nog bli bättre nu.. jag är fortfarande ganska kinkig, men det beror nog mest på att jag är ganska hungrig, och mamma och pappa vågar inte ge mej för mycket mat..
Jag har i alla fall nyss käkat liiiiiiite fisk och potatis, det gäller att börja lungt!!


Jag har faktiskt lite matlust trots allt.. men inte på mat inte, utan på MIN , MIN, MIN ersättning.. den är godast!!



Tack snälla mormor, för de fina sakerna!! Jag älskar dej!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Gulle-mormor och gulle-Aöva i sin fiiina tröja, älskar den.

Och Therese, det är inte en fis i rymden. Varje liten plåga, varje liten tår från den lilla är det samma i mammans hjärta men flera ggr. om. Man växer med/ifrån och verkligheten är den som är nu och det man känner.

Hoppas hon återhämtar sig helt snart!

Kramar

2009-02-03 @ 14:53:28
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: mormor

Hej gumman min!

Det var så lite så! Hoppas du snart orkar äta duktigt igen, så du kan ha den nya kjolen!

Puss o kram! Älskar dej också!

2009-02-03 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0