Kusinmys


Busflickorna nummer 1.. (Fick tyvärr ingen bild på alla tre)


I helgen har det varit kusinmys för hela slanten... Vi har lekt, busat, spelat spel och myst!!
Tack mina kära kära för besöket, vi älskar er!!!

Jag tänkte att jag skulle uppdatera Lillans matstatus nu... Nu ligger det till såhär, att hon äter, det gör hon.. men det är ganska fisigt.. när vi var på badhuset åt hon som aldrig förr, men det var som att hon då åt för hela veckan eller nått..
Men nu är det i alla fall maten som bjuds eller inget som gäller.. De kan låta hårt, men vi kan inte hålla på att dalta med en massa ersättning i all evinnerlighet.. När hon var sjuk fick vi lite perspektiv på det hela... hon klarar sig ju faktiskt utan mat... det viktigaste är att hon får i sig vätska, så de så!!

Nu ska jag joina min kära make som har intagit soffläge... mmmys!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket super söta flickor!

Låter som en bra idé med maten. Det ger sig nog!

Vi ses imorn!

Hoppas ni får sova gott inatt!

Kramar

2009-02-15 @ 21:18:57
Postat av: Lilla Familjen Skoog

2009-02-15 @ 22:14:25
URL: http://www.lillafamiljenskoog.blogspot.com
Postat av: Lilla Familjen Skoog

åh vilka söta flickor! Kul för Alva med en kusin i liknande ålder, det lär bli svårt för Ester att få :-)



Ja, Ester sover hela nätterna peppar, peppar. Brukar somna vid 20.00, och vaknar mellan 07 och 07.30. Så vi klagar inte, hihi.



Hon vägde 8,5 för två veckor sedan, och hon var 69 cm lång. Alva då?



kram, kram och vi ser också fram emot att träffas och leka när ni kommer ner!

2009-02-15 @ 22:16:33
URL: http://www.lillafamiljenskoog.blogspot.com
Postat av: Therese

Söta! Är det Stella?

Jag försöker få bukt på Sagas läggning på kvällen men jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska gå till väga, hrmf.

2009-02-16 @ 13:26:47
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Sophy

Halloj!! Jaa de är skönt att han äter utan att man behöver tvinga honom..tycker så synd om er! JObbigt att hon inte vill äta..men börjar Noah krångla med maten så kommer jag också köra på att han blir utan om han inte äter..elaka mammor..haha..=)



Ja vi åker ner till Åmål i helgen..eller vi åker till Hasse och Ellen först och till Åmål på måndag middag...så är ni kvar då skulle de ju vara skoj o träffas =) Jag bjuder i så fall hem er till Ingmarie och Tryggve..haha..=)



Ha de så bra! Noah pussar tillbaks! =)

2009-02-17 @ 11:35:22
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0