session

Jag ska bekänna en last som min mamma har, det är att fota mej.. Hon kan liksom inte få nog. När hon väl börjat, slutar hon aldrig... Ibland tycker jag att det är ganska kul, men ibland blir jag less... Då visar jag det oxå...


Det börjar lite lätt med enn foto när jag är nyvaken... jag bjuder på mig själv och plockar ut nappen...


...sen håller mamma fast mig, fast jag egentligen bara vill ner och leka... men jag ställer upp en gång till..


... äntligen nere på golvet hittar jag en massa roliga saker att leka med...


... det är kanske rätt kul att posa ändå...


... men pappa, hur funkar denna??


... gode Gud, hjälp mej att förstå mej på alla konstiga saker som finns här...


... nappen, den känner jag igen, undrar om jag hinner före mamma?...


... JAAA, ja hann före, jag är bättre än dej, mamma...


... men ärligt sluta nu, och lek med mej i stället...


... JAA, äntligen kommer pappa och leker med mej...


... pappa, min pappa som jag älskar såå mycket!!

Kommentarer
Postat av: mia

Alltså, hon är ju såååååååååååååååå söt.

2009-02-11 @ 18:59:36
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Therese

Hihi det där känner jag ju absolut igen. Ibland kommer jag på mig med att nä, nu får jag nog sluta fota och leka lite istället.

2009-02-12 @ 13:01:37
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0