Glad...

Jag blev så glad av paketet från mormor att jag ville sitta i min gåstol och leka lite. Jag lekte jaga pappa, och då hade jag såhär kul!!


Det är verkligen fatastiskt skönt att se att hon är bättre igen, om än det bara är för några minuter!!
Att se hennes ögon tindra igen, att få se henne le, att få höra henne skratta, att få se henne springa runt. Det är det bästa just nu!! Det känns så otroligt skönt!!
Det är helt klart dessa små, små portionerna med vätskeersättning som har gjort det!!

NU ÄR vi på banan igen... JIPPI!!
Skönt att se, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh, vad skönt att du mår bättre Alva!!! Jag har varit orolig för dig! (Och för dina föräldrar för det är jobbigt när ens älskling är sjuk).

Ta hand om dig!!!!

Kramar Mia

2009-02-03 @ 18:27:00
Postat av: Sophy

ÅÅå va skönt för er att hon börjar bli piggare!! Ni måste ha varit helt förkrossade, och för att inte tala om stackars lilla Alva!! Jag var helt förstörd när Noah hade 40 graders feber!! Hoppas hon får hålla sig frisk länge nu!!!

Har du några tips till oss nu när vi ska ut och flyga, har för mig att ni har flugit med Alva några gånger?! Nåt ni tycker jag ska tänka på!?



Ha de så jättebra!! Noah skickar en krya på dig kram och puss till Alva! =)

2009-02-03 @ 20:31:02
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0