Frisk...

Jag vill bara meddela att lillan börjar bli frisk nu...
Hon är ännu inte helt återställd, men på god väg...
Hon äter mat igen, men känner nog fortfarande av lite i kroppen...

I morgon tänkte vi dra igång och leva igen efter 1,5 veckors hmm, vad ska jag kalla det, inomhusliv.

VI ska i väg på babysång och efter det blir de nog öppna förskolan...
Det tror ja lillan kommer gilla, hon tycker ju trots allt ganska mycket om när det händer saker runtomkring henne...

Wilma, tack för det fina kortet jag fick av dej... jag blev jätteglad, det smakade mumma.. =) Nu kanske det är dags för mej att skicka ett krya-på-dej kort till dej.. stackars dej, och din mamma och pappa att du är sjuk igen... Jag skickar några kramar i luften, de borde anlända nångång i morgon bitti, det är ingen expresspost som går i detta snäkaoset.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0