...

Igår förmiddag skulle vi iväg och väga Lillan för att se att hon börjar gå upp i vikt som hon ska efter sjukan...
Hon brukar i princip aldrig sova längre än 40 minuter på förmiddagen, så jag tyckte att jag hade god tid på mej att äta, ge henne mat och sedan klä på oss och gå iväg...
Grejeb var bara att denna förmiddag sov hon i 1 timme och 40 minuter istället för 40 minuter... och detta efter att jag hade fått väcka henne för att hinna ge henne liiiite mat innan vi skulle iväg...

ja, rutinerad som man är hann jag så när som på 3 minuter...
När jag kom fram väntade hon på oss, vi gick in och klädde av oss, satte oss ner och började prata lite om hur det  var nu osv... När det har gått typ 20 minuter och hon inte ännu hade antytt att vi skulle väga lillan frågade jag om jag skulle klä av hgenne och sätta henne på vågen... Till svar får jag: Vi uppt'ckte förut att batteriet är slut, så det går inte... GAAH..  jag som hade väckt lillan och stressat som en galning för att hinna dit...

Så, det blev ingen vägning, endast ett konstaterande om att hon såg kry ut... Surt sa räven...


(1 vecka gammal bild)


(1 månad gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0