En tråkig saga...

Det börjar bli trist att fortsätta att berätta att lillan är sjuk...
Jag förstår att det blir trist att höra oxå, men det är vår verklighet just nu.
Hela tillvaron går ut på att ge henne liite vätska var 5'e minut, så att hon förhoppningsvis snart ska bli frisk..
Igår kväll kändes de som att det var på väg uppåt, men idag är hon verkligen slö, trött och HUNGRIG!

Det jobbiga är att vi inte får ge henne mer än ca 1 tsk vätska/mat åt gången... hon vill ju ha mer ju... Man känner sig verkligen elak när man ger henne och sen måste sluta...

stackars, stackars lilla fisen!!

Det är riktigt, riktigt tungt just nu...

Kommentarer
Postat av: Mia

Goa vänner! Hoppas hon blir bättre och att ni får bra hjälp från barnkliniken!!!

Oh, vad jag känner med dig min vän!

Stora kramar från mig

2009-02-02 @ 13:32:48
Postat av: Anna Ström

Hej vännen. Usch vad jobbigt. Stackars lilla Alva och hela lilla familjen. Hoppas verkligen att hon snart blir bättre. Tänker på er!! kramar

2009-02-02 @ 16:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0