Kalashelg...

Helgen som gick var vi hemma i min hemstad av två speciella anledningar. Lillans kusin tillika mitt gudbarn fyllde tre år ochmin kära mamma fyller 50 idag. Jag har inte velat skriva något på bloggen om detta då jag varit lite rädd för att kanske försäga mig. Det var nämligen såhär att vi hade en överraskningsfest för vår kära mamma i lördags. Hon trodde att hon skulle på treårskalas till F, men i själva verket hade vi planerat,m lagat mat, fixat och trixat ihop en överraskningsfest för henne. Det blev verkligen lyckat. Min syster ringde henne strax innan hon skulle åka och bad henne åka och fixa en grej, och snäll som mamma är gjorde hon detta, inget ont anade hon. Hon traskade in och på en given signal bärjade alla sjunga, och fram kom vi från vår lilla gömma. Ett 40tal personer som alla var där av en anledning, att vi älskar vår fina mamma och för att vi ville göra något för henne.

Ja, det var i alla fall hur lyckat som helst, vad som var mindre lyckat var att batteriet i vår kamera dog efter första kortet, så jag kan tyvärr inte bbjuda på så mycket, men de finsta bilderna sitter ju i minnet.. =)

Tack alla för att ni var med och gjorde min mammas fest så bra!!




Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej therese! Hittade din blogg via Elins! Allt bra med dej?! Såg att du blivit mamma! Grattis! Och gift och grejer! =) Grattis grattis - va kul! Hade ingen aning ja =) Så går det när man flyttar ifrån lilla Åmål ;o) Underbart söt dotter ;o) Ta hand om dej, kram

2009-04-02 @ 15:08:21
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Isabel

2009-04-02 @ 17:14:37
Postat av: Isabel

Tack Therese jag var inte jätteseriös faktiskt men tack ändå=)

Puss

2009-04-02 @ 17:15:19
URL: http://isabelsissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0