11 månader..

Igår blev Alva 11 månader, 11 månader gammal. Det är ju helt galet. Om EN månad är hon 1 år. Jag kan verkligen inte fatta att det är sant. Eller ju, på ett sätt kan jag det, men på ett sätt inte. Det känns som att hon alltid har funnits, och så funderar jag på vad jag gjorde innan hon fanns. Vad hade jag för liv då egentligen?? Men samtidigt känns det som att tiden har gått så ruskigt fort. Som att det bara var några månader sedan jag låg där på förlossningen ochkämpade på som sldrig förr i mitt liv.
Mycket har förändrats det senaste året. Mycket har blivit bättre, en del saker har blivit jobbigare och mer krävande. Det är dubbelt. Men att kärleken till min lilla skrutt växer för varje dag som går och att jag är evigt tacksam för denna fina skatt är i alla fall ett faktum. Hon är en sån enorm välsignelse för oss, och vi älskar henne så otroligt högt!!




















 3 dagar gammal

1 månad

2 månader

3 månader

4 månader

5 månader

6 månader

7 månader

8 månader

9 månader

10 månader

11 månader

Dessa 11 månader har bestått av mycket glädje och lycka, mycket kärlek och en del prövningar.
Alva är för mig det finaste som finns och inget kommer någonsin kunna ändra på det!

Mamma älskar dej, lilla fisrumpa.. =)

Kommentarer
Postat av: lilla familjen skoog

Ja, det är verkligen sjukt hur fort tiden går! De har gått från att vara bebisar till små barn! Och jag håller verkligen med om att man undrar vad man gjorde innan man fick barn. Hur mycket tid hade man egentligen?! :) Ha det gott!! Kramar

2009-04-18 @ 18:15:45
URL: http://lillafamiljenskoog.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej på er. Vilka underbara bilder :) Det är helt sjukt vad fort tiden går man förstår ju nu i efterhand när alla tjatar om att man skulle ta vara på tiden i början... Ha det bra! Kramar

2009-04-18 @ 21:47:49
Postat av: mormor

Mitt lilla hjärta, vad söt du är! Mormor älskar dej för att just du är du, Alva!

Pussar o kramar!

2009-04-19 @ 19:38:02
Postat av: mormor

Mitt lilla hjärta, vad söt du är! Mormor älskar dej för att just du är du, Alva! Pussar o kramar!

2009-04-19 @ 19:41:32
Postat av: Anna Ström

Vad söt du är och vilken stor tjej du har blivit Alva!! :) och snart fyller du ett år. vad kul! Måste ses snart!! kramar

2009-04-21 @ 14:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0