Lilla A's första "riktiga" måltid...

Våran lilla A har blivit stor... hon har fått smaka på sin första "riktiga" mat, nämligen havregröt.. Visst låter det smarrigt..?
Jag tror i alla fall att hon gillade det.. Om hon inte tyckte att det var gott så tyckte hon i alla fall att det var hemskt KUL!!
Och vi hade oxå kul.. tänk vad underbart det är att se vårt lilla liv bli så stor att hon till och med får äta mat.. =) Underbar känsla... Vi har gått och blivit medlemmar på Youtube så att ni ska kunna se detta fantastiska...

Jag kan ju meddela att efter att hon hade ätit/spottat ut en hek matsked och hade kletat in resten i håren, på magen pch i ansiktet vad det dax för ett bad tyckte vi...
  



Här kommer lite kort...
mmumms... (psst, ni kan skymta vår fina diskmaskin i bakgrunden)


Jag kan tom hålla skeden själv.. =) Visst är jag duktig?


Efter den goda maten var det som sagt dax för ett bad... ooo vad det är kul!!

Visst har hon blivit en stor flicka??

Kommentarer
Postat av: Sophy

Vilken liten sötnos!! Fler som trivs i badet ser jag!! =) Å vilka ögonfransar hon har, (såg det på bilden i nästa inlägg, i vagnen)långa o mörka! =)

2008-09-14 @ 21:53:49
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej! filmerna funkade inte!!! Kul att hon har börjat äta lite. då växer dom bra!

Puss och kram

Postat av: Mamma till Nellie

åh vilken söt tjej du har! :)

2008-10-17 @ 23:51:31
URL: http://sofiavictoriarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0