Babysim

Idag har vi varit på babysim...
Det gick mycket bättre denna gången och det var verkligen myysigt!!
Hon blev helt slut efteråt och somnade som en stock i vagnen på vägen hem...



Sedan sist har vi även varit på körövning, och då satt lilla A på mammas mage och tittade runt på alla som sjöng, det var jttespännande, och hon var sååå duktig!!!

(Jag vet, ansiktet blir runt som en boll, men erkänn att det är lite charmigt, dessutom måste vi vara rädda om hennes små, små öron... ) =)

Att sitta bredvid pappa när han spelar dator är oxå ganska kul, i alla fall en liiten stund!!
 

Nu har ni fått riktigt mycket uppdatering, men jag känner mej på mycket bra humör just nu..
Lilla A har blivit frisk och har haft två tokigt BRA dagar!!!

I veckan bär de av till Åmål, det är dax för barndop a'la Stella... MYYSIGT!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag menar verkligen det jag sa till dej häromdagen att Alva är verkligen en av dem sötaste bebisarna jag sett!

Visst är det samma kaninisar Saga fått som Alva fick av mig, mamma mindes att jag tyckte dom var så söta:)

2008-09-16 @ 23:03:59
URL: http://mammis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0