Massage..

Idag var Lilla A och jag på babymassage, jag tror hon gillade det, jag tyckte i alla fall att det var riktigt mysigt!!!
När vi var där satte jag henne på madrassen framför mig. Där satt hon i säkert 30 sekunder alldelse själv utan att falla ihop. Sen när hon faller, faller hon verkligen, hon har sopm ingen koll på att hon ska ta emot sig, men visst är hon duktig våran lilla tjej. Hon är nu alltså 4,5 månad och sitter.. =) wihii!!

God natt på er, nu ropar definitivt sängen på mig!!

Förresten, om ni ber snällt kanske jag kan lägga upp lite bilder.. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! Tack så mycket! Jag läser fortsätter att läsa min utb numera i Trollhättan. Lite tätare med praktik osv här. jag trivs! har vfu på vårdcentral nu, har hängt mkt på Bvc såå underbart! Träffade en 2veckor igår.. Såå söt.

Vad stor er tjej har blivit d o duktig hon e..!Hur fungerar det för Er har killen börjat läsa lite lr? Hur långt har du kvar efter mammaledigheten att läsa? Lite nyfiken :)

ha det gott kram

2008-10-10 @ 11:58:39
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0