Dä ä te å va kreativ.. =)

För er som inte förstår min dealektala rubrik betyder det: Det gäller att vara kreativ. Jo, för så är det verkligen när man har en liten gulleplutt här hemma. Hon börjar ju bli så stor nu, så sitta i knät och mysa är inte direkt hennes melodi, har väl iof aldrig varit det heller, men nu är det ännu mindre. Nu ska hon aktiveras från morgon till kväll. När babygymmet är förbrukat, är det babysittern, sen är det gåstolen.. ja, ni som har/har haft små förstår säkert vart jag vill komma. Nu är det så att gåstolen är nya favoriten... Vi har fått låna en modell äldre av min anälla morbror och hans familj. Det är en sån där mer ett bord framför, men inga leksaker på. Och eftersom min kära dotter bara älskar när det prasslar och låter har henns mamma fått hitta på en elldeles brilliant uppfinning. Nämligen att knyta fast en ikeakasse (ni vet en såndär blå som man kan köpa) kramför henne. tillräckligt nära för att hon ska nå den, men tillräcklign långt bort för att hon ska kunna proppa in den i munnen... kreativt va??

Nu springer???? hon runt här på golvet och härjar medans jag städar, för ikväll får vi finbesök... självaste farmor och farfar dyket upp framåt kvällskvisten!! MYYYS!!

Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0