Sjukstuga...

Vår sjukdomshistoria vill inte sluta för denna gången... Vi har varit sjuka från och till i drygt 3 veckor nu.. såå segt!! Det senaste var att Alva igår fick ögat uppsvullet och kladdigt.. ett virus verkar det vara, så de e inget att göra, bara vänta på att de ska ge sig... synd om min lilla tjej, för de verkar klia alldeles förskräckligt!! Nu vill vi bara bli friska...

Igår beställde jag lite kläder till Alva från maxomorra, de har enligt mej supercoola kläder och till ett ruskigt bra pris!! Det är det bästa. Och så är det kläder som inte så många känner till, vilket innebär att man är rätt ensam om dem.. bra tycker jag..=) Detta är vad jag köpte..



Och en liten bild på lillflickan som just somnade som en stock efter att hon ätit..
Min älskade söta lilla sjukling...



Kommentarer
Postat av: Mia

Så fina kläder. Hon är så fin ALva!!! SKa kolla lite på deras hemsida.Puss och kram

2008-11-28 @ 21:19:46
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Elin

tusen tack!=) hon e verkligen helt otroligt söt lilla Alva=)

2008-11-30 @ 22:39:42
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0