Pyssel...

När jag bestämmer mig för nått, vill jag ofta att det ska hända NUNUNU!!
Och så blir det ofta, eller ialla fall blev det så ofta innan Alva dök upp. Nu lyser tiden med sin frånvaro, men det gäller att ta tillvara på de små stunderna som finns.

Nu har jag i alla fall gjort klart endel pyssel... Bokstäverna blev jättebra tycker jag... vad tycker ni??

(Klicka för större bild)
Förresten berättade jag att de inte hade nått enkel V, så jag köpte ett dubbelW sålänge, så köper jag ett enkelt sen när de kommer in.. Behöver jag påminna er om att jag är otålig?? W'et kan jag ju använda om jag köper till ett C, så blir det WC.. =)

Projekt nummer två är att måla små talvor till hennes rum... Tror det kommer bli riktigt bra... men jag är bara klar med en... Här kommer en väldigt dålig bild på den.. men ni ser ungefär hur det ser ut... Vill ni se det bättre föreslår vi ett besök här hos oss...

(Stråna i bakgrunden är en blomma och hör alltså inte till tavlan)

Jag är faktiskt ganska nöjd med mina alster, självklart kan det va bättre, men jag känner mej lite ringrostig efter en elldeles för lång pysselpaus...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken sötnos och vilket fint pyssel!!!

Jag vill gärna träffa dig också!!! Hur mycket som helst. Heja Markus!!! hi hi

Kramar Mia

2008-11-22 @ 22:16:34
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Hanna

snyggt! vart har du beställt det från? har du målat tavlorna själv?

kram kram

Postat av: Anonym

Hej på er!

Det blir jättefint, tycker lill-kusinen och mormor. Felix är med sin mamma på simhallen, så vi passade på att kolla bloggen.

Pussar o kramar!

2008-11-23 @ 17:42:12
Postat av: Moster

Himla fiiiint tycker jag! Är nog risk för att S önskar sig sånna av tomten :-) Skulle bli himla fina i hennes så för övrigt nu iordninggjorda rum... Snart får ni se hur det ble "färdigt"...



P&K

2008-11-23 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0