Min bästis...

När jag var liten hade jag en bästis. Ni vet en såndär bästis som man gjorde allt tillsammans med och som man inte hade några hemligheter för. Man visste allt om varandra och kunde berätta precis allt. Vi åkte på semester tillsammans, lekte varje dag, sov över hos varann, åkte på läger tillsammans och vi planerade vår framtid tillsammans. Min bästis var som en syster för mig. Folk trodde faktiskt att vi var syskon...

Jag är så otroligt tacksam för att jag fick så mycket tid tillsammans med henne. Ofta när jag är lite nere brukar jag tänka på min bästis. Jag brukar önska att hon är här hos mej, att vi i alla fall kunde bo i samma stad. Idag är en sån dag...

Anna, även fast vi inte bor på samma ställe, pratar varje dag eller träffas särskilt ofta, ska du veta att jag älskar dej otroligt mycket och att jag är otroligt glad och tacksam för att du finns i mitt liv!!! Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt liv...




Kommentarer
Postat av: Anna

åå vad gullig du är!! Börjar nästan gråta. Vi har verkligen haft så mycket roligt ihop. Så synd att vi inte bor närmar varandra nu. Jag älskar dig också min vän!! Hoppas att vi ses snart!! Många kramar!

2008-11-05 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0