Jag vill, jag vill...

Alla som känner mej vet hur jag funkar när det gäller vilja.. Jag är ganska envis... och NU har jag fått dille på en nybyggd lägenhet i området vi bodde när vi flyttade till stan.. alltså väldigt nära universitetet.. JAG VILL HA DEN!!
Det är verkligen inget fel på stället vi bor nu, men det är inte så barnvänligt som jag skulle vilja...

Detta nya är speciellt för småbarnsfamiljer och de ska göra lekpark och det är stora grönområden runtomkring!!

JAG vill ha!! Problemet ligger i att den kostar 1000 kr mer /månad... Jag tycker att det är värt det, Erik säger NEJ.. VAD TYCKER NI??

Kommentarer
Postat av: Maria Bryngelsson

Vad skulle ni behöva försaka för att ha råd med den nya lägenheten? Har ni 1000 kr "över" i dagsläget?

KRAM

Maria

2008-11-07 @ 17:14:11
Postat av: Ia

Hahaha... undrar vem det är som bestämmer i er familj... :-)

Puss

2008-11-08 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0