SOMMARLOV!

Nu har familjen Söderlund snart sommarlov!! Det betyder oxå att vi lämnar storstadens vilda liv för ett lite lugnare liv hemma hon våra föräldrar. Vi kommer först att landa i Åmål i några veckor, och visa upp Alva för alla nyfikna fans.. =) De ska verkligen bli mysigt att komma hem till mamma och hälsa på... Jag har sån extrem mamma-längtan.. konstant!! Jag tror att de kanske beror på att jag numera själv är mamma.. eller så beror det på att min mamma är helt underbar.. ja vet inte, kanske en kombination!

Efter några veckor i Åmål blir de Övik.. där ska vi bara umgås med familjen och ha det allmänt skönt!! Jag tycker om min nya familj otroligt mycket... de är verkligen fantastiska, och jag känner verkligen att de är MIN familj oxå.. det är skönt.. Många brukar ha det jobbigt med sina svärmödrar, jag har tack och lov inte de problemet.. jag tycker otroligt mycket om min svärmor, hon är fantastisk... hela min andra familj är fantastisk.. ja vet att ja just sa de, men de tåls att sägas igen... Där kan ja oxå tänka mej att de blir en del uppvisande av vårat underverk för diverse fans.. =) Men hon tåls att visas upp!! =)

Efter några härliga veckor i Höga Kusten blir de återigen Åmål.. där de väntar några veckors jobb för min man...

Ja, de ska verkligen bli skönt med sommarlov.. framförallt för Erik.. Han förtjänar verkligen lov min älskade, duktiga, fantastiska man!! HAN ÄR btw VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! Jag är så stolt över honom! Jag älskar honom så!
 image35
Underbara Åmål vid Vänern!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis! va skönt för er!
tror minsann att vi varit borta varje gång du ringt! illa! Tänker oxå att det är bäst att du ringer när det passar er bäst. här är det lungt när som helst! hoppas ni haft en skön helg iaf. hörs snart! kram kram

Postat av: Hanna

fresten, visst är du medlem på familjeliv?!

Postat av: Hanna

japps, vart medlem idag... HannaH. har vart det förut, men tog bort den men så hörde ja att en från föräldragruppen va medlem så då tänkte ja att det kan va kul! vad heter du`?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0