Pyrets saker..

Tänkte dela med mig av lite bilder på Pyrets saker..
Allt är färdigt och bara väntar på att h*n ska komma...
image17
Sängen... Den söta lilla figuren längst upp i hörnet är ett gosedjur/skallra som Pyret fick av dagiset där jag hade min praktik... De e ju för söta.. =)

image18

Vagnen.. Lägg märke till "mobilen", den är handmade by me..

image19
Skötbordet, som just nu ser ganska städat ut.. undra hur de kommer se ut om några veckor.. =)

Nu är det alltså bara lilla Pyret kvar arr fixa... eller kanske fixa ut.. De går väl på en handvändning, eller vad säger ni? Vi längtar i alla fall otroligt mycket nu...

Hittade även en bild på vårt sovrum som vi gjorde om för några månader sen.. Vi är mycket nöjda med resultatet!
image16

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! oj, va fint ni gjort åt bebben!!! tummen är fint! Lisen har en tummenfilt som hon älskar! =) (ett tips bara, om det var en kudde jag skådade i sängen så ska barn inte ha kudde förrän dom är 1 år.)Hoppas lillis kommer snart! är mkt nyfiken på varelsen. Kör hårt! Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0