Kan du jobba för mig på måndag och tisdag nästa vecka..?

Haha.. fick just ett lite komiskt sms från bildläraren på en skola jag hade min första praktik på... Navet..
Har jobbat där ganska mycket från och till, och jag tycker verkligen att det är kul att de ofta ringer och frågar om man kan vicka.. Det roligaste är nog nästan att det inte enbart är klassen jag då gjorde min praktik i som ringer, utan i stort sett alla klasser i arbetslaget ringer mig när de behövs.. de tycker ja e ganskla bra betyg.. =) hihi..

Ja, nu till det roliga som just inträffade..
I detta sms som kom frågade hon om jag kunde vicka nästa måndag och tisdag.. mitt svar till henne blev att de skulle ja gärna göra, men troligtvis har jag annat för mig.
Alternativ 1. Jag ligger och är mitt uppe i krystvärkar och föder barn.
Alternativ 2. Jag har fått ett litet knyte att t hand om och har antagligen fullt upp.
Alternativ 3. Jag sitter hemma och ruvar och är allmänt trött på att vara gravid.
Detta betyder, inget vick för Therese på måndag och tisdag...

Slut för nu...

Kommentarer
Postat av: Kusin Matilda

Ville bara önska er lycka till med allt. Är jätte nyfiken och kommer fortsätta följa vad som händer genom att läsa din blogg. Hoppas vi kan träffas nästa gång ni kommer hit och hälsar på och då få träffa det lilla pyret.

Kramar

2008-05-07 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0