Jag ruvar vidare..

För att stilla nyfikenheten hos alla läsare så kan jag återigen meddela att jag ruvar vidare..

Igår gjorde vi en rejäl storstädning av lägenheten.. Vi dammade varenda vrå, dammsög och skurade golv... vi var riktigt duktiga... DUMT tycker nog många eftersom de va så fint väder, men vi hann med en tur i solen oxå.. När vi var klara gick vi och handlade lite mys. Erik köpte calippo och jag premiärade jobrgubbar, åå vad fantastiskt gott det är!!
Nu är det skinande rent här hemma och verkligen helt färdigt för Pyrets ankomst.. så, se till att kom nu då!!

Nu ska vi bege oss in till stan för att kika i affärer och äta örebroglass... mmmummms!!

Ha en bra söndag..

    image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0