Framtiden

För nån vecka sedan satt jag här i min sköna soffa och funderade över att vilken sekund som helst, vilken minut som helst, vilken timme som helst eller vilken dag som helst kommer Pyret att komma ut.
Igår insåg jag att ju mer jag sitter och filosoferar och ruvar ju saktare går tiden och ju längre tid tar det innan Pyret dyker upp. Jag kom på att min nya taktik ska vara att planera för framtiden... alltså att jag kan bestämma att i morron ska jag göra det, på lördag ska jag göra det osv... och sen kommer jga ju naturligtvis inte bli besviken om det inte blir som ja planerat... tror att detta är en bra taktik!!

Vi håller även på att planera en längre framtid.. dvs sommaren. Det är vissa bitar som verkligen inte vill falla på plats, och det känns verkligen inte så bra... Vi vill verkligen hinna med att umgås med våra familjer så mycket som möjligt i sommar... och vi vill oxå göra det någorlunda "rättvist" dvs att vi inte är 7 veckor på ena stället och 2 på det andra...
Vi vill vara ungefär lika länge på båda ställena... får se om det går att lösa på nått fiffigt sätt...

Vi kommer i alla fall inte att tillbringa nån tid här i Örebro, utan vi hyr ut lägenheten så att vi ska slippa beala en massa för den, eftersom vi ändå inte kommer att spendera nån tid där..

Erik har fått jobb i alla fall, vilket känns bra.. han kommer att jobba i 4 veckor, och sen e han ledig resten av tiden... GÖTT de!! Då får vi mycket tid tillsammans med varandra och med Pyret, de ska bli myysigt!!

Nu ska jag gå och göra mej i ordning, och sen kanske ta en liten promenix...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! ja det är svårt att göra alla nöjda... vi kommer inte åka ner alls i sommar och det känns jätteskönt! vi ska ta vår husvagn och åka runt lite överallt. när ni är i ö-vik så måste vi ju ses! vill ju titta på och hålla i pyret! =)
kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0