En helt ny värld...

Nu är det kanske dax att jag uppdaterar lite här igen...

Jaa ni.. livet med en liten knodd är helt klart en helt ny värld... en alldeles underbar ny värld..
Vi njuter av de flesta studerna tillsammans med våran lilla prinsessa. Alla stunder utom då hon ligger på skötbordet, eller de dör sekunderna innan hon ska äta... för då är hon alldeles hysterisk... Jag tror att hon har ärvt sitt fantastiska tålamod efter sin mor.. =)
Jag tror att hon skämmer bort oss riktigt mycket... hon äter vid 9, 10 eller 11, och sen vaknar hon en gång på natten, vid 3 och äter, sen vaknar hon på morgonen vid halv 8. Vissa säger att hon skämmer bort oss.. och det kanske hon gör, men det är i alla fall väldigt skönt!!

På dagarna är det hon som bestämmer ganska mycket när saker och ting ska hända... och hon är ganska bestämd.. =) även det draget kanske mkommer från hennes mor..

I torsdags kom min kära svärmor hit och hon stannar tills på tisdag.. det är skönt att ha två extrahänder som kan hjälpa till... och igår var min kära mamma och bror här och hälsade på vårat lilla underverk! Vi fick så mycket kläder och saker, att vi inte vet vart vi ska göra av allt...

Igår var det mors dag, och jag fick en jättebra present... en valfri massage på valfri plats.. =) Han är allt bra underbar min man...

Här bjuder jag på lite fler bilder på vårat lilla underverk!!image28

image30
image31


Kommentarer
Postat av: Anna

åå vad skönt att hon sover så mycket på natten! Då blir det lite piggare förädrar :). Hon är verkligen söt er lilla skatt... Kramar på er

2008-05-26 @ 15:18:27
Postat av: Sanna Bergström

åååå, hon är ju hur söt som helst:) hoppas allt är bra! Kram

2008-05-26 @ 20:13:15
Postat av: Svärmor Leena

Va roligt det var att få hälsa på hos er i Örebro. Jag längatar redan efter att få hålla i Alva igen. Hon är ju så go. Hon och jag hade ju så mysiga pratstunder.
Kram på er alla tre!
Leena

2008-05-28 @ 22:35:58
Postat av: Familjen Grönqvist

Vilken liten sötnos!
Hoppas att ni har det bra alla tre. Vi ser fram emot att få träffa er...
Kramar från hela högen

2008-05-29 @ 18:59:34
Postat av: Kristin Bergwall

Hon är ju helt underbar! Så vacker! :) Men mörkhårig, jag som trodde hon skulle va en lintott..! Hoppas verkligen ni njuter, det låter ju som att hon är jättesnäll.. Jag tänker på er! Många välsignelser till er, stor kram!

2008-05-29 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0