Update...

Just nu händer det inte värst mycket i mott liv... det är faktiskt ganska tråkigt om ja får säga det själv...
Det roligaste som händer är när nån slår en pling, så att man får ta död på några minuter i telefonen.. eller när solen kikar fram mellan molnen och ljusar upp tillvaron...

Jag misstänkte att de skulle bli såhär att vara sjukskriven, det är verkligen inte min grej helt enkelt... Ja är ju en sån person som älskar när det händer saker, och nästan det värsta ja vet är att vara ensam... Dock har ja ganska tur, för Erik har hemtentor denna vecka, vilket innebär att han inte har några lektioner, så han spenderar sin tid HEMMA, pluggandes, men ändå hemma.. det är skönt...

Jag tycker om att ha honom runtomkring mej, det känns väldigt tryggt!!

Vi har förresten köpt en ny dator... en jättefin bärbar dator... nöjd? Jo, lite...

8 veckor kvar tills pyret ska kika ut i den stora vida världen... 8 veckor... det är en ganska lång tid, men på samma gång är det inte det... tiden går ju verkligen tokfort nu för tiden.. spännande..

Nu ska ja laga mat till mig, min man och Pyret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0