Snabba, korta...

Din första:

Operation: Korsbandsoperation som slutade i att de även plockade bort minisken...
Första piercing: Har endast ett hål i varje öra...
Första bästa vän: Beror på hur man ser det... Farfar va min allra första bästis... sen konkurrerades han ut av Anna, MIN Anna...
Första sporten du började på: Fotboll när ja va 5
Första husdjuret: Har aldrig haft några förutom när Anna och jag samlade på ödlor... =) Vi försökte oss på att fånga en ekorre att mysa med en gång oxå... men den ville inte komma till oss.. =)
Första semestern: Hmm.. utomlands... Grekland
Första konserten: Ingen aning...
Första kärleken: Anders på dagis.. de finns bildbevis.. =)

Favoriter:

Filmer: De finns 4 absoluta favoriter: Pretty Women, Greese, Bodyguard och Dirty Dancing
Tv pogram: Hmm... Just nu är de nog Roomservice
Musik: Fin musik
Sport: Handboll...
Favoritplagg: Leggings och klänning.. prefekt för gravida magar.. =)
Djur: Aiyana en supergossig vove...
Bok: Just nu... Från A till Bebis

Just nu:

Äter du: inget
Dricker du: Inget.. men ja e grymt törstig... ska nog snart ta ett glas vatten med citron i.. =) mumma
Ska du: Duscha
Lyssnar du på: Tv
Tittar du på: TV
Har du på dig: Mys mys mys

Din framtid:

Barn: Väntar på att Pyret ska dyka upp...
Giftemål: Redan kirrat.. =)
Karriär: Ska bli en omtyckt fröken

Vad föredrar du hos motsatta könet?

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Mitt emellan
Busig eller lydig: Både och...

Har du någonsin:

Druckit bubblor: Nopp
Tappat bort glasögon / linser: Jag drack upp min kompis linser en gång... och ja har tappat bort min tandställning.. räknas det??
Brutit ett ben: Nepp
Rymt hemifrån: Jajamensan.. men ja kom nog aldrig längre än till farmor och farfar...
Röntgats: Ett antal gånger JA..
Krossat någons hjärta: Jo, de finns nog en... men de va verkligen inte meningen...
Nobbat någon som har haft känslor för dig: Ja, men vad ska man göra..??
Gråtit när någon dött: Mycket!!

Tror du på:

Mirakel: Självkart!
Aliens: Nej
Magi: Nej, men det är grymt irriterande när man inte ser vad de gör...
Himlen: Ja
Tomten: Nej
Sex på första träffen: Absolut inte!
Kyssas på första träffen: Nopp...
Änglar: Självklart
Spöken: NOPP


Haha.. detta va ju kul ju... Nån annan som vill fylla i är det bara att kopiera.. =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar till Therese: Neej, det tror jag inte du gör. Jag hittade till din blogg via "Senaste uppdateringar" på blogg.se ;) :)

(Kommer den här kommentaren 2 ggr nu så är det för att det blev ngt fel..)

2008-03-10 @ 19:48:50
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0