Sjukskrivning

Nu är det klart!!
Jag har blivit sjukskriven.. Det är med blandade känslor som jag meddelar detta. Å ena sidan är det verkligen skönt att kunna vara hemma och göra saker i den takt jag klarar... samtidigt som jag verkligen är en rastlös person som inte mår speciellt bra om jag inte har saker att göra på kvällarna...

Nu gäller det bara för mig att försöka ta det så lugnt det bara går och inte anstränga mig så att jag inte kan röra mig på kvällarna...

Vill oxå bara tillägga att det inte direkt är meningen att man ska vara sjukskriven när man pluggar... asså.. alla dessa regler och system hit och dit... de e verkligen inte till vår fördel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0