Karlstadsbesök

I helgen har jag varit i Karlstad och besökt en kompis samt besökt den stora barnmässan.
Jag har verkligen haft en jättemysig helg, verkligen!!
Har inte träffat min vän sedan i julas och det var ett kärt återseende.. vi traskade runt på stan och sen gick vi hem och myste med våran specialitet... TACOS.. MUMS... Åt så att ja till och med va mätt nästa morgon när ja vaknade...
Sen vankade Let´s Dance... De va helt enkelt en väldigt mysig och trevlig hemmakväll!!!

På Barnmässan i karlstad var det verkligen MYCKET folk!! Jag var där tillsammans med min älskade syster och några till... Det var verkligen mycket folk där, och knalla runt där inne med barnvagn var kanske inte de smartaste...
Fick handlat en liten body och två tokmjuka filtar...
Nu känns de som att vi snart har det mesta inför det kommande underverket...
Vi ska typ inhandla blöjor och sånna saker, men det mesta är verkligen klart och det känns alldeles underbart...

Ååå igår när ja kom hem skypade vi med Pyrets lilla kusin Wilm och hennes familj... sikken söt liten varelse... sååå liten så liten... och såå söt... hon låg där i sin mormors knä och sov så sött... Det är verkligen en underdrift att säga att ja längtar tills vårat lilla pyre hittar ut... Men som min man säger... ALLT HAR  SIN TID...

Idag ska ja försöka att få min man att hjälpa mej med att montera vårat fina skötbord...

Hoppas ni haft en bra helg...

Kommentarer
Postat av: monkan

Å su har varit på barnmässan vad roligt! Sett en hel del på tv reklamen, hade gärna velat gå själv..
Hittade väl massor kan jag tänka mig?
Hur lång tid har du kvar? Hoppas smärtlindringen fungerar för dig. Trist och få ichias. Massa kramar Monica

2008-03-09 @ 17:47:21
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: monkan

Yes, läser emellanåt bloggen din:)

Ja du har säkert fixat en massa grejjer, färdig med allt om jag förstått rätt? Kommer nog bli massa shopping framöver också. Finns ju mängder! En kompis som fick en dotter handlade jättemycket hela tiden, blir nog lätt så..

Själv hade jag gärna gått på mässan för jag älskar det. Har haft en liten grodd sj men fick missfall. var inte planerat men har ju velat ha barn tidigt åsså. Och längtan blev ju inte mindre efter det precis. Nu får jag försöka hålla mig tills utbildnignen är klar. Vill så gärna ha barn, men jag får vara realistisk. Har ju massa nära omkring mig med barn och tycker det är jättekul när gamla klasskamrater ska få också givetvis:D

ja 8v det kommer gå fort det. Börjar du bli nervös? Hur skulle du vilja föda om allt går i lagom takt åsså? Jag hoppas du/ni får en liten kille ja ;)Så felix får en killkusinkompis..hihi

Ja du, jag trivs jättebra i ksd. Väldigt omställning o flytta till en 20kvm lgh när man bott i en 2:a men den är perfekt att studera i. Utbildningen känns toppen också, har verkligen valt rätt. men huuh vad svårt det är! På molekulär nivå nu och tydligen den svåraste terminen av dem alla. Så här kämpar vi ;)

Ha det underbart! kram Monkan

2008-03-09 @ 23:33:08
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0