Det närmar sig med stormsteg...

Helgen som var har verkligen varit mysig. Jag är verkligen tacksam för att vi får ha dessa underbara vänner i vårt liv. De är verkligen helt underbara!! Mia har verkligen blivit som en syster, och jag är så glad att hon finns!!

Alltså... igår slog det oss att det verkligen inte är lång tid kvar tills vårat lilla Pyre ska trilla ner i världen..
En vecka går ju verkligen fort, det gör den... och nu kommer det två veckor som kommer att gå ännu fortare, med en massa påskfirande o dyl...

Vi kommer att spendera vår påsk på skilda håll, Mannen ska hem till familjen i Norrland, då hand kära far fyller 60.. Jag skulle oxå hemskt gärna åka dit, men det går bara inte att sitta så länge på ett tåg... de e helt uteslutet... när vi åkte hem från helgens utflykt satt ja i en bil i två timmar och plågades som bara den... det är inte bra det...
Jag ska i stället åka hem till min kära familj i Åmål... Det ska verkligen bli mysigt.. att få en masssa kvalitetstid tillsammans med min kära mamma och övriga släkten. Tippar på att det kommer att bli en hel del Felixhäng oxå, men de har inte ja nått emot...

Påsken är verkligen en tid då man får umgås med dem man håller allra kärast, och det känns värdefullt att vara omringad av en massa människor som man älskar, och som älskar en.

aah.. tillbaka till det ja skrev om... när vi kommer tillbaka hit efter allt firande är det verkligen bara en tidsfråga innan den kommer... Min underbara mamma är så snäll.. vi ska få låna hennes bil en tid framöver, så att vi har en när vi ska handla allt som behövs och när vi ska ta oss till sjukhuset... hon är verkligen toppen, min mamma!!image8

Vår uderbara familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0