Barnmorskebesök...

Idag va vi hos barnmorskan... Jag tycker verkligen att det är trevligt att gå dit... man blir liksom lugn av att sitta där och höra att allt är bra... alla värden är perfekta, utom att jag har lite lågt blodvärde... Det ska hjälpas med att käka järntabletter... eftersom ja inte e särskilt van vid att knapra tabletter varje dag, så blir de ibland att ja glömmer att ta dom... vilket inte är så jättebra egentligen.. men hon säger att de inte e nån katastrof... än...
Tycker verkligen om vår barnmorska.. hon är så jättebra!!

Vi va även på föräldragrupp igår och kikade på en film om förlossning... och det känns så konstigt att titta på den och inse att snart är det vi som sitter, ligger och står där... hmm skumt!!
Men jag har stor tillit till både mej och min man... Jag tror verkligen att Erik kommer att kunna lugna mej bra, och att allt kommer att gå bra...

Ikväll är ja gräsänkling, så ja får tillbringa mina timmar framför Tvn och kika på div bra program...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenixens!
Nu har jag läst ikapp pådin blogg, tänk vad man får veta! Men du vad jobbiigt med sjukskrivningen... men hoppas att det går bra andå. Jag kanske kan komma på fika någon dag och bara prata! Kram kram

2008-03-13 @ 15:46:01
Postat av: amy

Hej Therese!
Tack för din kommentar, den värmer verkligen! Försöker ändra på mitt liv, har saker och ting har varit och göra lite nytta i livet. Börjar gå en del i kyrkan och hittat en andlighet hos mig jag inte visste fanns. Men utan den hade jag nog inte varit vid liv idag.

Det låter som om du har en underbart! En liten människa på väg? Loveli. Hoppas du och din pojke har det bra. Tack för att du finns!

Kram Amy

2008-03-13 @ 15:52:44
URL: http://banditen.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0