På resande fot...


Alva och stolt mamma


Alva och kanske ännu stoltare pappa


Vår prinsessa!!



Nu var det mycket längesedan jag uppdaterade nått här.. och det finns många förklaringar till det... Men nu alla nyfikna läsare ska jag bjuda på senaste nytt från den lilla familjen Söderlund.
Sedan sist har vi varit i Åmål i två verkor och hälsat på släkt och vänner där.. Det var två mycket trevliga och intensiva veckorr, med många besök på olika håll.. mycket trevligt!! Alva har fått en hel massa presenter!!
När vi hade befunnit oss i Åmål i två veckor hade min snälla mamma tagit ledigt för att köra oss till Karlstad, varifrån vi skulle flyga upp till Sundsvall... Vi var ganska oroliga inför resan, eftersom vi vet att barn kan få väldigt ont i öronen av flygturer... Hursomhelst gick de mycket bra att flyga med våran lilla prinsessa. Vi flög i det minsta flygplan jag sett med endast 19 platser.. vi var dock bara 4 passagerare.. hihi.. de va ganska kul... Alva satt i babybjörnen på mitt bröst och sov hela resan, när vi klev av var det en gammal tant som frågade om det verkligen var en bebis jag hade där.. =) Hon är duktig våran flicka. I Sundsvall mötte Alvas farmor och farfar upp oss. DÅ tog vi en tur till IKEA för att inhandla lite grejer och sedan åkte vi hem... hon skötte sig verkligen jättebra denna resdag, och vi var så stolta så!!!

Jaa ni... Hon växer ska ni veta... hon ler väldigt mycket nu för tiden när man pratar med henne... farmförallt när hennes farfar pratar med henne... vet inte varför... är kanske nått med rösten..
Det bästa hon vet är att byta blöja och åka bil.. i alla fall när bilen rör på sig...

Hon har varit med om sitt första midsommar... dagen såg först vääldigt mörk och tråkig ut, men på eftermiddagen spack det upp och blev riktigt varmt..!! Det var en annorlunda, men myysig midsommar!!
Bjuder på en till bild på våran lilla prinsessa...

Nu vill jag ha lite kommentarer från er som läser... så att ja vet vilka ni är...





Alva är midsommarfin.. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie Stålhandske

Heeej Therese, Roligt att jag har hittat din sida..=). Måste ju säga grattis så klart, va kul!! Alva är hur söt som helst. Ta hand om er, Kram Emelie

2008-06-23 @ 09:28:26
Postat av: Emelie

Hej! Va söt hon är! Vi väntar också en liten, i slutet av oktober, men det är en liten kille. Ha de bra! Emelie från Naturkunskapen!

2008-06-23 @ 09:59:39
URL: http://emmii86.blogg.se/
Postat av: Anna

ååå vilken litet sött gullefjun. Fina bilder på föräldrarna också!! kramar

2008-06-23 @ 19:26:19
Postat av: Sophy

Hej hej! Dags att jag ger mig till känna..;0) brukar vara här inne och kika lite då och då! Är ju så smidigt länkat från Hannas blogg =) Grattis till er jättesöta lilla tjej! /Sofie (Simon Forslunds sambo)

2008-06-24 @ 12:53:54
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: monica

fina kort!!! Växer så det knakar märker jag;) Kul att ha sett henne IRL också såpass tidigt också. ha det gott!

2008-06-24 @ 22:51:01
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0