Mot nya mål...

Nu har Erik börjat jobba, vilket har varit både annorlunda och tufft... Men vi har verkligen haft det bra som har fått vara tillsammans i två hela månader.. Det är inte många som har de så bra...
De dagarna Erik har jobbat har varit ganska tuffa för mig och lilltjejen... Hon var ju som jag skrev tidigare inte helt kry, och det gjorde henne ganska kinkig.. Sen fick hon för sig att hon inte skulle äta, så i två dagar har de varit ganska jobbigt... NU idag däremot har hon haft en alldeles underbar dag... hon har inte gnytt på hela dagen och ätit utan problem... Hon har även börjat sova väldigt bra på dagarna... Idag har hon somnat i vagnen utan att vi har behövt lyfta ett finger typ... Hon låg i vagnen och sov i flera timmar, och Erik och jag var ute i solen och lekte.. =) Hon har inte gjort de förut... Erik sa att hon kanske va gnällig för att hon höll på att lära sig nått nytt... När hon nte har sovit har hon legat naken eller halvnaken på en filt i gräset... SKÖNT för vår tjej att få va ute....

I morgon åker vi till Eriks mormor nere i västergötland... Lilla A's farmor och farfar är oxå där, så de ska verkligen bli mysigt att träffa dem igen... var ju en vecka sen nu.. =) hihi, hör inte till vanligheterna att vi träffas så ofta, men de ska verkligen bli kul!! Tur att min snälla syster lånar ut sin finbil till oss så att vi har AC, för de e inte speciellt kallt nu...

Nej, nu ska här grillas, langos står på menyn... mums!!

Kommentarer
Postat av: Erika

svar: jo smaken e ju som baken =) jag kommer ha våran i vinter med tvåvinterhjul på den fram som är större, så det kommer gå finfint

2008-07-25 @ 09:35:14
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0