Eriks födelsedag!

Idag är det Eriks födelsedag, och dagen till ära har Alva varit jätteduktig.. Hon sover från och till väldigt dåligt på dagarna, idag har hon dock sovit bra... Skönt för henne tycker vi..
I eftermiddag har vi varit ute på gullvik, Eriks föräldrars sommarställe, eller de har sin husvgagn uppställd där hela sommaren.. Det är jättemysigt... Vi grillade langos och åt tårta... Det var verkligen gott med Langos, de var så längesen!

Kan ju även sälppa den stora nyheten att min kära syster har åkt in till BB nu på eftermiddagen.. så snart, snart anländer det en ny liten kusin till Alva, och h*n blir inte 2,5 månader yngre, utan 1,5... Skönt för henne å slippa gå de sista veckorna.. för de e ju verkkligen de som är jobbigast!! Så nu ska min lilla favvokille, Felix bli storebror. Ska verkligen bli spännande att se hur de blir, och VAD det blir.. Mamma tippar på en pojke, så då får väl vi andra oxå tro de.. mamma brukar ju ha rätt..!

I helgen hände nått fantastiskt som ja missade. Min kära, kära vän Johanna gifte sig med sin Thomas. De va värdar på vårt bröllop, och jag ville så väldigt gärna gå... men det gick inte att fixa på nått sätt.. Det är inte de lättaste att åka 140 mil på en helg med en liten flicka på 1,5 månad... Jag har varit så ledsen för att jag inte kunnat komma... Ville inget hellre, men de e bara att acceptera... Nu har dom i alla fall blivit gifta och de var verkligeh JÄTTEFINA!! Inte så förvånande dock.. de e ju så vackra båda två!! GRATTIS till er kära, kära vänner! Ingen förtjänar detta som DU Johanna! Är så grymt glad för din skull!!
    Bjuder här på ett kort på Wilma, (Alvas kusin) Erik och Alva



GRATTIS min älskade man på din stora dag!
Du är BÄST!! Vi älskar dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0