Sjukskrivning och Pyrets kusin är på väg...

Jag börjar väl med att skriva om det tråkiga... Jag har just kommit hem från doktorn som konstaterade det jag redan visste... kraftig foglossning och ichias... GRATTIS Therese!!
Han sa att han ville sjukskriva mig, men jag ska försöka ringa till universitetet och odna upp lite saker och se om de går att fixa på nått annat sätt än sjukskrivning.. typ läsa hemma eller så...
Jag vill verkligen klara denna terminen... jag vill jag vill!!
Kommer i alla fall att gå på smärtlindring nu.. så får vi se om de blir bättre!! HOPPAS HOPPAS!!

Nu till de lite mer roliga nyheterna... Pyret kommer att få en kusin på tisdag... Eriks systers lilla bebbe ligger nämligen i säte, så hon ska göra ett planerat snitt på tisdag!! ååå vad spännande!!

Nu ska ja styra upp med lite saker!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Frida Nygren

Men då va tråkigt att du kanske blir sjukskriven...hoppas du kan klara av den här kursen iaf!...hör av dej om du ville låna några böcker!

2008-02-27 @ 12:16:39
Postat av: Hanna

oj, nej! inte foglossning! jättetråkigt! hoppas verkligen att det blir bättre snart. många kramar från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0