Frisk...

Nu känner jag mig frisk igen.. skönt!! Verkligen skönt!!
Alla som känner mig vet att jag hatar att vara sjuk. Jag har verkligen svårt för att bara ligga stilla i sängen och bara vara sjuk, jag blir så fruktansvärt rastlös... så var det igår.. jag hade typ ingen ork, men jag ville bara ut. Tur att jag har en så förståndig man som höll mig inne..=)
Idag ska jag försöka plugga ikapp det jag har missat nu när jag har varit sjuk, och sen ska vi ta en tur på stan...
Vi ska köpa lite bebisgrejer.. täcke å kudde till vagnen, påslakansätt och lite annat... Sånt tycker jag verkligen är kul!!!

När ja var hemma i Åmål var mamma och jag å köpte garn och mönster till en kofta ohc en mössa som mamma ska sticka till pyret... åååvad sött de kommer att bli, och hon är så duktig min mamma!! Tycker att det är så kul med saker som är gjorda med kärlek och inte bara av en maskin... iof är det typ dyrare att köpa garn och mönster och göra själv, men mamma tyckte att de va värt de.. =) TACK MAMMA!!

Nej, nu vankas det plugg!!

På återseende

Kommentarer
Postat av: Anna Ström

åå hej sötnos.
Stackare blev du sjuk när du var i Åmål. Men det var ju tur att du känner dig bättre nu. Var jätte kul att träffa dig i söndags! Hoppas vi ses snart igen.
kramar

2008-02-13 @ 14:11:44
Postat av: Hanna

fin blogg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0