Åmålsresa och vinterkräksjukan...

I helgen åkte jag hem till Åmål för att hälsa på familjen, jättemysigt var det. Jag behövde verkligen vila upp mej efter allt som var varit den senaste tiden med div. bröllopsplanering osv. Så mycket vila blev det dock inte, som vanligt, men det va verkligen mysigt ändå.
Det som inte var riktigt lika mysigt var att jag natten till måndag (Jag skulle åka hem på måndagmorgon 06.45) kräkter som ett odjur. Jag tänkte att det va för att jag hade ätit smörgås på kvällen eller så, men det visade det sig på morgonen att det inte var. Så jag satt på tåg och buss i 4,5 timme med kräksjukan, det kan ni ju lista ut hur mysigt det var!! HUJEDAMEJ!!! Inget att rekomendera. När jag kom hem var jag verkligen helt slut, och pendlade mellan sängen och toan hela dagen.
Nu mår jag som tur är bättre, men jag ska erkänna att man känner sig lite mör i kroppen, och stackars lilla pyret fick ingen mat på hela dagen, kanske har därför den var så vild!!

Nu kommer snart pyrets lilla kusin att födas verkar de som... dens mamma är mycket trött på att bära omkring på den i magen, så nu är det snart dax. Vi längtar så tills den kommer.

På torsdag har vi vår första träff med föräldrargruppen oxå, det ska bli spännande och se vad det är för några folk som har letat sig dit.

Tack mamma för en underbar helg tillsammans med dej!!
Och Tack Felixplutten för att du är så gooo!!

Det var allt för nu...
Vi hörs snart igen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

din stackare! kräksjukan är aldrig rolig, särskilt inte när man är gravid... en kompis fick det i 7 eller 8 mån.. bebben hickade järnet! stackars både bebben och dig! hallå, vilket datum är det beräknat?!
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0