Två mörka ögon...

Det här med Alvas ögonfärg är ett mysterium som många pratar om...
Alla nya människor jag träffar undrar vad hon egentligen har för ögonfärg...
De flesta som vi känner och som träffar henne ofta frågar oxå varje gång de träffar henne: Vad har hon för färg egentligen??
Mit svar blir nästan alltid: Jag vet faktiskt inte...
För det förska skiftar det från dag till dag, och för det andra blir jag mer och mer säker på att hon nog har svarta ögon.. kan man ha det??

Jag vet inte, men jag trodde att det skulle kunna ändras fram tills hon var 6 månader och nu är hon ju 6 månader+ så de som hon har ju borde ju va de hon ska ha... alltså typ, svarta... konstigt, men fiint tycker ja.. =)


Kommentarer
Postat av: mormor

Du är ju speciell Alva, så det är klart att du ska ha en unik ögonfärg också! Jättefin är du! Puss o kram igen!

2008-12-11 @ 17:08:21
Postat av: JOLINE I Ensam och ung mamma till 2!

samma sak med min son, ja kan inte svara å vad han har, dom är brun/blå melerade typ. och lite gröna. men mest åt de bruna,,



alvas ser oxå ut att vara så.. fina ögon..



hans har bytt färg många gånger... ibörjan var dem mörkblå/svarta.. sen mer bruna och nu såhär.. så hennes kan nog skifta lite till =P



kram

2008-12-11 @ 20:29:42
URL: http://jlns.blogg.se/
Postat av: Morbror Peter

Alvas ögon är jättefina,inte bara dom,utan hela Alva såklart. Jag tycker att dom går i brunt faktiskt. Sköt om Er. Vi ses o hörs. Lindbergs i ÅMÅL.

2008-12-11 @ 21:40:07
Postat av: Isabel

har han otroligt vackra ögon:)

2008-12-16 @ 17:01:39
URL: http://isabelsissa.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0