Konserten..

Konserten i helgen gick verkligen jättebra!! Alva älskade att vara med sin mormor, och det känns så fantastiskt skönt.. Speciellt med tanke på att hon är en ganska blyg tös, och inte så villig att gå till vem som helst.. Men mormor och Alva verkar ha ett speciellt band.. =) Myysigt!!
Det var verkligen mycket folk på konserten, och det var verkligen kul! I princip fullsatt kyrka vilket innebär ca 500 pers, coolt!!
När konserten var slut vid typ halv 10, var vi grymt trötta efter en låång dag!! Lite mingel hanns med, och sedan var det dax för oss att åka hem och natta lillan som hade varit vaken hela konserten... Det innebar ca 3 timmars övertid för henne. Duktig flicka... Till saken ska sägas att hon hade blivit sjuk under natten. Toksnuva, feber och hosta. Vi tror att det är en till tand på G, för det är precis samma symptom som förra gången... Vi ser den andra tanden under skinnet, men den har inte riktigt spruckit upp än, men det är nog bara en tidsfråga. De brukar ju komma ganska tätt har jag hört.

Igår gick vi in till stan för att mamma skulle göra diverse inköp, hon har ju inte så många affärer att välja på i hennes lilla stad, så självklart får man ta tillfället i akt och shoppa loss när man är här.. eller hur mamma? =) Vi hade de i alla fall mysigt på stan i några timmar för att sedan gå hem och laga mat... Mamma skulle nämligen åka hem vid 3. Hon har varit så snäll att hon har lämnat sin bil här så att vi ska kunna ta oss hem smidigare, och åkte bussen hem själv i stället. Hon är verkligen fantastisk min mamma. TACK MAMMA för att du finns!!

När mamma gett sig av begav vi oss hem till vår kära vän Sandra som hade inflyttningskalas.. De va verkligen myysigt, hon har de så fint!! Och vill ni veta nått tokigt snällt?? Hon hade ställt sig och bakat pepparkaksskorpor till mig-mitt i natten, för att jag inte gillar saffran!!!!!!!!!!! Är hon inte gullig så säg.. Hon är en fin vän, Sandra, och jag är glad att jag lärt känna henne!!

Idag då?? Jo, då kommer trygg hansa hit och ska prata försäkringar, är itne de vuxenpoäng så säg? Sen ska vi städa här lite och bara njuta av att inte Erik måste sitta och skriva i 9 timmar!! En skön dag helt enkelt!!
Nu ska jag leka med min lilla fis... hon sitter och ropar mamamamama, ja tror hon vill att ja ska komma.. =)

Ha en bra dag allihopa!!


Linslusen sätter på sig ett stort smile så fort man tar fram kameran...


Ser ni tanden???

Kommentarer
Postat av: Anna Ström

ååå vilken liten sötnos!! Hade varit roligt att lyssna på er kör någongång... har ju hört er öva dock. Tusen tack för det jätte fina julkortet. God jul på er också. Men vi ses ju innan dess, ska bli roligt.

Många kramar

2008-12-15 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0