Husmor Therese...

Jag känner mej verkligen som en tvättäkta husmor ganska ofta nu för tiden...
Går henna, tar hand om barnen, (läs barnet) lagar mat till familjen, gör storkok av olika slag och idag har vi julgodisbak här hemma.. I bakgrunden hör jag lilla söta Alva leka och Peter Jöbacks ljuva stämma ljuder ur högtalarna...
Är inte detta jul så säg, och är det inte husmorssysslor så säg?? Knäck och julkola görs för fullt... muummms!!

Jag måste erkänna att jag trivs ganska bra med detta.. det är ganska mysigt faktiskt..

Bjuden på en bild på min lilla solstråle...


Kommentarer
Postat av: il dufvo

tack, söta du! va glad jag blev när jag såg din kommentar. va söt hon är ditt lilla pyr:) fantastisk! hoppas ni har det bra och att julgodiset smakar. kram

2008-12-09 @ 21:52:01
URL: http://ildufvo.blogg.se/
Postat av: mia

Hej!!! OH vad mysigt! Önskar jag kunde varit där. Nu i helgen ska vi göra julgodis... tänk om ni kunnat vara med, vad mysigt det hade varit!!! Kanske nästa år?

Pöss

2008-12-10 @ 11:50:17
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0