Första tanden...


I fredags frågade en tjej i vår föräldragrupp om Alva hade några tänder på G, men jag sa att jag inte har märkt nått... Visserligen var hon ganska kinkig i torsdags och fredags, sa ja, men ja tror att de va att hon är förkyld...
Så, förut när hon skulle sova "morronpasset" var hon skitsur. Hon bara grät... Hon ville inte va vaken och inte sova, men tillslut somnade hon i alla fall. När hon hade vaknat satt hon hos mig och myste som hon brukar när hon är nyvaken, och det slog mej att jag skulle kika i fall de va nån tand på G. Då tyckte jag att jag såg ett litet ljust sträck på nedre raden. Jag kände, och mycket riktigt. Det VAR en tand! Så, idag måndagen den 1 december fick hon sin första tand.. vår stora lilla flicka.. Det är inte klokt vad fort det går...

Här kommer lite bilder, dock ej på tandel. Är tveksam till att det kommer att synas nått om jag försöker fota. Men när det syns mer lovar jag er att ni ska få se.. =)














Kommentarer
Postat av: mormor

Så fantastiskt söt du är, älskade lilla Alva!

Massor av pussar o kramar från mormor! Morbror Emil instämmer också!

2008-12-01 @ 22:05:41
Postat av: Mia

Oh, har hon fått en tand. Liten!!!

Jag vill gärna baka pepparkakor med er nästa år!!! Vore så roligt om Alva och Seth får busa ihop. Jag saknar dig min vän!!! I LOVE YOU

2008-12-04 @ 13:33:06
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Maddis

lilla skrutten e helt faaaaaantastiskt söt! jag vill hålla, kramas och gosa!

2008-12-10 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0