De här med böcker...

Jag skrev du för ett tag sedan att Lilla A har fått Dille på en viss pojke i en bok... Hon älskar ppjken, men det är nog en bok hon gillar snäppet bättre... De e egentligen en badbok, men hon älskar att leka med den och äta på den, då för henne har det blivit en ätbok helt enkelt... Boken heter: När valen Valter räddade Jona och är även denna en present från en sötnos. Nämligen min FavoritSeth och hans mamma som är min FavvoMia. Denna Mia är en otroligt kär vän till mig, som tyvärr har flyttat från staden för att söka sig nya äventyr på annan ort.. Mycket sorgligt för mej, men bra för dom att få jobb.. Kanske, kanske en dag att vi bor på samma ställe igen.. HOPPAS!!

Här kommer en bildserie som bevisar(?) hur mycket hon gillar denna underbara bok...







Mia och Seth, vi saknar er!!!
Och hörrni, krya på er nu!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh, vad du är söt!!! Jag hoppas också att vi bor på samma ort igen snart igen! SAKNAR DIG! KRam och pöss

2008-12-16 @ 15:38:53
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0