Prinsessans dagbok...

Klicka på bilderna för att se dem större...





Det är hemskt kul att sitta i matstolen och kladda lite, men det är lite så kul att äta... mamma och pappa hoppas att det kommer snart.. När jag har upptäckt att mat är kul, så upptäcker jag säkert snart att det är gott oxå... Tror ni inte det??





Såhär kul tycker jag att det är att sitta i gåstolen... Titta bara vad jag strålar... Och vad som gör det hela ännu roligare är att jag blir fotad, jag fullkomligt älskar när pappa tar fram kameran. Då sätter jag på mig mitt megasmile och charmar alla som är i närheten... =) Visst är jag söt?






Att vara nakenfis är nått av det bästa jag vet.. Näst kissa på filten...
Prassliga saker är oxå toppenkul, och sånna kan jag känna igen på
10 meters avstånd...


Såhär fina var pappa och jag igår alldeles innan vi skulle åka iväg och ha konsert... Som sagt, temat var svart-vitt-grått, och så hade vi tomteluva på sista numret... Här ser ni mig i min outfit... Tanterna smälte och medelålders kunde inte annat än le... =)

Jag var verkligen så duktig igår, mamma och pappa var så stolta. Jag satt på mammas mage hela konserten och sa knappt ett knyst, förutom när de sjöng Jul, jul accapella. DÅ ville ja förståss oxå höras, så i en paus slank jag in med ett gaahgaa... De fick bara publiken att le ännu mer... Jag var väldigt trött efteråt och somnade som en stock bara pappa hade satt mig i bilstolen... JAG ÄR EN DUKTIG FLICKA, SÅ DE SÅ!!!



GOD NATT ALLIHOPA!! NU SOVER JAG, OCH DET SKA MAMMA OCH PAPPA OXÅ NU...

Kommentarer
Postat av: mia

Oh, vad duktig du är Alva!!! Det är så roligt att få se bilder på dig. DU är en av de sötaste flickor som finns!!!

Hoppas allt går bra på konserten på lördag!!!

Älskar er Familjen Söderlund!

Kramar

2008-12-09 @ 08:37:18
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0