And off we go...


Mamma- Är hon lik mej på denna bilden? Erik sa att han hade sett det...

Om en liten stund kommer Kära Hannes och hämtar oss, för vi ska åka iväg till Frövi och ha konsert. Övningen idag gick toppen, och Alva är så grymt duktig!! =) Hon har fått en ny IDOL, nämligen John, trummisen. Hon följer han som en hök när han spelar.. =)
Ja tänkte att ja skulle berätta en liten grej som hände för nån timme sen nä'r jag kom ut från toa och hade gjort mej iordning för kvällens bravader...
jag brukar vanligtvis endast sminka mig med mascara på vardagarna, alltså inte puder rouge och ögonskugga. Idag hade jag piffat till mig rejält, ja menar, det är ju ändå julkonsert... Jag hade dessutom haft håret i två inbakade flätor, så håret var lockigt. Jag kände mig ganska festfin och stylad, och var hyffsat nöjd med min finish... Nu till saken... Jag kommer ut i köket där Alva sitter och plockar upp henne, för hon skulle göra sig i ordning. Hon får fullkomlig panik och börjar gallskrika.. Erik tar henne och hon blir knäpptyst. Sedan tittar hon på mig samtidigt som hon trycker sig emot Erik.. Hon kände alltå inte igen mig, utan så fort jag närmade mig bärjade hon gråta.. Fy, de va en hemsk händelse, men när jag hade sätt upp håret i en tofs, som jag oftast har, eftersom jag har tappat så mycket hår, så gick de bättre, och jag fick göra iordning henne... SJUKT alltså.. Men ganska sött.. =)

Nej, ta dej i kragen kvinna.. Du ska snart åka...

Vi hörs... och mamma, va hon lik mej??



Såhär fint brukar vår lilla flicka ligga i vagnen och sova på dagarna.. =) Sött va??


Kommentarer
Postat av: mia

Hej hej

Hoppas konserten gick bra!!! Skulle vara så kul att få höra er, typiskt att det inte går.

Ni har en så söt flicka!!!

Love you my friend!

Kram och pöss

2008-12-06 @ 19:42:01
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nja, jag vet inte det. Kanske över munnen och näsan i så fall. Jag får väl kolla på nåt kort från "förr i tiden" och jämföra!

Kramar, vi ses på lördag!

Mamma

2008-12-07 @ 20:29:25
Postat av: farmor

Jag tycker också att hon är lite lik dig på kortet. Hon är jättesöt. Ska bli så kul att snart träffa er igen.

Kramar från farmor och farfar!

2008-12-07 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0