Alvas första jul...

Egentligen har jag semester och tänkte inte blogga förrän jag kom hem.. men jag blev faktiskt sugen på att l'gga in lite bilder från Alvas första jul..
Vi hade det supermysigt hemma i Åmål, och Alva var grymt nöjd över att hälsa på sin älskade mormor och morbror... De va svårt att säga hejdå på tågstationen i Karlstad, men vi ses ju snart igen!!

Hela julen har spenderats i goda vänners/släktingars lag... VI har verkligen haft det super och Vi har fått så bra och fina saker...

Ett urval av Alvas klappar är: Lära-gå-vagn, massa inredning till lillans rum, kläder, pengar och en massa leksaker!!
Tomten fick hon inte träffa på julafton, för hon sov igenom hela julklappsöppningen, men hon träffade honom nere på torp i Thtn i stället dit vi fick blixtåka för att fixa hennes vagn. Då hanns även med ett besök hos gammelmoster och gammelmormorr... de va verk,ligen kul och mysigt... och de gillade vår lilla flicka starkt.. men de förståss, vem gör inte det??

Nej, nu får det va sluttjatat.. nu får ni se lite bilder istället... Klicka på dem för att få dem större...


Julfirande tillsammans med våra kära vänner hemma innan vi åkte på jullov..
Här leker vi en kul julklappslek..


Å så Lucia... men de har ja ju redan skrivit om, ville bara ägga upp en bild till.. =)

  
Behöver jag säga att hon är glad att vara hemma hos mormor??

  
Min sötnos!!!


Julaftons morgon och Lilla A skiner som en SOL!!

     
WOW mitt livs första julklapp!! Paketen va mer spännande än innehållet...


Jag fick låna min kusins "ismaskin" å den gillade jag!!


Glad som en lärka i min underbara mormorsknä, hon är så mysig!!!


Jag tillsammans med min söta, söta lillkusin..
Ni kanske inte ser hur kul vi kommer ha tillsammans om 2 år, men jag VET!!


Paket ÄR gott!!!


På juldagen hann jag med att hälsa på mammas bästis och hennes familj. Mammas bästis storasyster har en bebis som är lika gammal som jag.. vi tyckte att det var ganska kul att leka tillsammans.. fast jag var lite trött...


Sen åkte vi upp till norrland, där vi är nu...
Här ser ni mej lekandes på tåget till Arlanda... Jag var superduktig både på tåget och flyget!!!


Här njuter vi för fullt av kusiner, farfödrar och fastrar och farbröder.. =)
(Mamma, jag, faster, kusin och kusin igen..)

Ja... de va de heöa fram till nu..
Mer bilder från norrlandsvistelsen kommer och nu vill jag bara önska er alla



GOTT NYTT ÅR!!



Kommentarer
Postat av: Linnea, Björn & Ester

Åh vilka fina bilder ni lagt upp på eran lilla sötnos, och vår också för den delen :-)

Det var jättekul att träffa er även om det inte var så länge. Gott nytt år på er! många kramar från oss alla

2008-12-31 @ 17:22:03
URL: http://lillafamiljenskoog.blogspot.com
Postat av: Carl

JA! Jag har kollat upp det här nu. Gagnef ÄR mer centralt än Åmål: i en radie av 20 mil har vi 5 svenska IKEA-varuhus. Åmål har 4.



Gott nytt år!

2009-01-06 @ 21:33:41
URL: http://www.ikea.se
Postat av: Carl

JA! Jag har kollat upp det här nu. Gagnef ÄR mer centralt än Åmål: i en radie av 20 mil har vi 5 svenska IKEA-varuhus. Åmål har 4.



Gott nytt år!

2009-01-06 @ 21:35:15
URL: http://www.ikea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0