Redogörelse av nattens bravader...

Jag utlovade en recension på vår "hålla vaken afton", så här kommer det!!

Hon sov mycket bättre!! Vaknade första gången 1, vilket inte var klockrent, men des sov hon till 5 och sen till 8..
Så det var en mycket bättre natt i natt.. fortfarande långt kvar tills hon sover hela natten, men vi hoppas hoppas att hon snart klarar av det.. igen!!

Vi har köpt en ny babybjörn, en såndär ergonomisk.. Men jag vet inte jag.. den känns så dyr och så vet vi inte hur länge hon vill sitta i den... kanske går tillbaka med den..
Funderar på en bärsjal, hur är den?? Är den skön för onda ryggar?? Är de ergonomiska??
Nån som vet?


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad är en babybjörn?

2008-08-29 @ 08:30:54
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: Karolina

min ena syster har burit sin son mycket i en bärsjal o hon e helnöjd med den!!

kram

2008-08-29 @ 13:01:55
Postat av: Hanna

jag rekommenderar helt klart en manduca som vi har. hur bra som helst. en ergonomisk sele som man där på höften. gå in på edenbaby.se där köpte vi vår.

/Hanna

Postat av: Erika

Bärsjal passar bra i början ungefär upp till två månader, sen tycker jag det är bättre med en babybjörn faktiskt

2008-08-31 @ 13:46:14
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0