Lösenordsskyddat bloggen

Hej allihopa!!

Om ni nu har kommit hit betyder det förhoppningsvis att du känner oss ganska väl. Du kan vara en släkting eller vän till oss. Jag har länge funderat på det här med att ha en offentlig blogg som hela världen kan komma åtoch läsa, och där man häver ut sitt liv.. Just nu har jag kommit fram till att jag bara vill att de som jag väljer att
berätta det för ska få komma in här och läsa om oss. Denna bloggen är alltså inte till för att få så många läsare som möljigt och hamna på bloggtoppen. Den är till för att ni, kära familj och vänner ska få följa vårt liv tillsammans med vårt lilla underverk på nära håll, trots att ni kanske är långt borta.

Tycker att det känns bra så för stunden, sen får vi se framöver, men hursomhelst, känn dej utvald att just du får komma in här och spana.. =)

På återseende...

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi... känner mig otroligt utvald och hedrad :-)

Kram

2008-08-07 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0