fjärde augusti tvåtusenåtta

Idag den 4 augusti 2008 har vi varit gifta i ett år. I just denna stund för ett år sedan var jag just klar med min sminkning och håruppsättning. Erik satt nu i frisörstolen och blev fixad i håret, och om bara nån minut kom fotografen och hämtade oss och körde iväg till gssmla kyrkan där korten skulle tas..

Ja, tänk att för ett år sedan fick vi varann, och kort, kort därefter kom vårt lilla underverk till. Tänk att vi, Erik och jag har åstadkommit ett sånt fantastiskt underverk. Tänk att allt på henne är helt perfekt. Varje liten del av henne är verkligen fulländad. Ååå vad vi älskar vår lilla flicka!!

Lilla A's nya favvosyssla är att bada. Hon har fått en såndär bra stol som hon sitter/ligger själv i. Där ligger hon och sprattlar och skvätter och har hur kul som helst!

Idag ska vi köpa köksstolar som vi har hittat, ta en tur på stan och hälsa på familjen G och fika kaka som jag bakat nu på morgonen!!

Bjuder på en ny bilder... och en gammal...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0